Kilka tygodni temu, miałam przyjemność pracować dla jednej z firm, która zajmuje się sprzedażą szerokiego asortymentu mebli, między innymi stołów, krzeseł, foteli czy biurek. 
Razem z zespołem jako stylista wnętrz przygotowywałam aranżację do najnowszego katalogu na zbliżające się Targi Meblowe w Poznaniu.
Mowa tu o firmie HALMAR, która jest importerem oraz dystrybutorem mebli zagranicznych i krajowych. 
Dzięki temu miałam okazję przyjrzeć się bliżej proponowanym przez nich nowościom. 

Moją uwagę zwróciły fantastyczne biurka w stylu skandynawskim, które tak naprawdę mogą zostać wykorzystane do rożnych celów. Jako toaletki, niewielkie konsole czy jako miejsce naszej pracy.
Charakteryzuje je prosta forma, naturalne drewno i skandynawski design, a także szuflady, otwarte mini półki czy szyba, która zastępuje blat.
Dzięki dodatkom w podobnym stylu można stworzyć przytulny kącik do pracy, nauki lub relaksu.
Jako ich uzupełnienie zaproponowałam krzesła, które jednoznacznie nie kojarzą się nam z typowymi fotelami biurowymi.
Do tego stylu idealnie pasują krzesła tapicerowane lub wręcz delikatne - z przeźroczystego plastiku nie dominujące nad meblem.







W ofercie firmy są również biurka bardziej eleganckie, w stylu glamour, gdzie prosta forma blatu z wysokim połyskiem połączona jest z chromowanymi nogami. Uzyskujemy w ten sposób wrażenie lekkości i delikatności, pomimo użycia metalu.
 Również i one mogą być wykorzystane na rożne sposoby. Wszystko zależy od inwencji przeszłego nabywcy.

Do jednego z biurek również zaproponowałam krzesło niekoniecznie w stylu "biurowym". 
Czarny kubełkowy fotel, z tapicerowanymi bokami, wyposażony w najmodniejszy dodatek sezonu jakim są kółeczka, wyjątkowo podkreśla charakter biurka i nadaje mu elegancki wygląd. Skrzyżowane metalowe nogi są nietypowym rozwiązaniem, i podkreślają oryginalność mebla.




Przy drugim biurku, które jest raczej klasyczne w swoim wyglądzie, ciekawy jest kolor krzesła, który stanowi doskonały element spójny z kolorystyką ścian, a także dostatkami na biurku.






Natomiast moje miejsce pracy w domu, to mieszanina stylu skandynawskiego i ukłon w stronę natury - drewniane elementy ozdobne. Dużo kwiatów. Mnóstwo inspiracji zgromadzonych na tablicy, plakaty, ciekawe przedmioty w drewnianej kasecie.















Dzisiejsze sklepy oferują nam ogromny wybór mebli biurowych i dodatków. 
To od nas zależy, jaki kierunek obierzemy w stylizacji naszego miejsca pracy. Najważniejsze, żeby był w zgodzie z naszą estetyką i naszymi upodobaniami.

Pozdrawiam pattihome

6 komentarzy:

  1. Oj to prawda, jest w czym wybierac. Ja lubie tez łączenie stylów, można uzyskać ciekawy efekt:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że prowadzisz blog. Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o tapicerowane krzesła, to są one wg mnie świetnym wyborem do każdej jadalni oraz salonu - https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/krzesla/krzesla-tapicerowane-1740.html. Na rynku można znaleźć dziś szeroką ofertę krzeseł odznaczających się przede wszystkim eleganckim wykonaniem i różnymi walorami wizualnymi. Z powodzeniem sprawdzają się jako element umeblowania wnętrz zaaranżowanych zarówno w tradycyjnym jak i nowoczesnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem jak patrzę na takie wnętrza. Nie dość że wyglądają one bardzo nowocześnie to i zarazem przytulnie. W takim wypadku mieszanie wystroju wnętrz http://abc-augustow.pl/mieszanie-styli-wystroju-wnetrza-mozna-polaczyc-tradycje-nowoczesnosc/ jest z pewnością bardzo dobrym sposobem na to, aby wszystko wyglądało jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wielką fanką takich wnętrz i również w bardzo podobnym stylu mam u siebie urządzone mieszkanie. Jednak również zwracam uwagę na detale i jestem zdania, że warto jest w takim wypadku używać dobrych jakościowo rzeczy. U mnie nawet kołdra https://senpo.pl/koldry/ jest wyjątkowa, gdyż cenie sobie jakość.

    OdpowiedzUsuń