Nowości Mondex


Dzień dobry Dziewczyny !
Marki  Mondex (klik) pewnie nie muszę Wam przedstawiać. Nie raz gościła na łamach mojego bloga. 
Tym razem firma idąc za gorącym welurowymi trendem oferuje piękne meble w aksamitnych obciach oraz  poduszki do kompletu w pastelowych kolorach. 
Ławki, ławeczki, pufy i stołeczki - pikowane i gładkie. 
Tego rodzaju meble i dodatki komponują się świetnie z różnymi stylami od nowoczesnego po klasyczny. 
Zobaczcie moje propozycje. Co Wy na to? 





















Pozdrawiam Pattihome 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie. Muszę koniecznie sprawdzić ich ofertę :). Jeżeli chodzi o poduszki, to ja zdecydowałam się na produkty marki Tempur https://senpo.pl/producer/tempur/. Poduszki są bardzo wygodne ponieważ powstają przy zastosowaniu nowatorskiej technologii opracowanej przez same Nasa :). Rzeczywiście śpi mi się na nich bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń