JAK CIĘ PISZĄ .







Jeszcze nie dawno zupełnie nie zwracałam uwagi w czym piszę i czym piszę. Notatki, zapiski, krótkie informacje zapisywałam gdziekolwiek. Na skrawkach papieru, w kalendarzu czy w telefonie . 
Postanowiłam bardziej przyłożyć się do estetyki moich zapisków. 
Moja przygoda z Instagramem to nie tylko zdjęcia i odwiedziny u "znajomych", ale też źródło inspiracji i informacjo o fajnych sklepach w sieci. 
Tak poznałam fantastyczny sklep papierniczy:



Można tam kupić oryginalne zeszyty, notesy, notesiki do zapisków. Są też ołówki z przesłaniami, fajne karty z cytatami,słowami do dekoracji czy plakaty .

















 Jeśli nie znajdziecie juz kart ani plakatów  w Sodalicious polecam sklep DECORISLAND -RZECZY DOMOWE . Karty "that's so very me" i "M is for me" są właśnie stamtąd :)





Niestety sklep kończy swoją działalność wiec możecie zaopatrzyć się jeszcze w fajne rzeczy z duża zniżką . Zapraszam! 




Pozdrowienia Patti

16 komentarzy:

  1. Ja zwykle piszę na małych kartkach i to co ważne przyczepiam do lodówki :))) W torebce noszę kalendarz A5 i długopis i jeśli muszę piszę też z telefonie. To mi w zupełności wystarcza :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam lodówkę w spiżarce i nie mam gdzie przyczepiać:) Notatki, notesy a wcześniej luźne kartki zawsze miałam koło łóżka. Teraz mam przynajmniej wszystko w jednym miejscu!
      Pozdrowienia

      Usuń
  2. Aż zaczełam się zastanawiać na czym ja piszę bo pisać to uwielbiam atramentowym piórem.
    Ale zachciało mi sie tych ładnych notesików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie do nich zaglądnij:)
      Pozdrowienia:)

      Usuń
  3. Przez ogólny minimalistyczny design zakochałam się w tych akcesoriach! Koniecznie odwiedzę te sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kolorki !! lubie otaczać się ładnymi rzeczami a te które pokazałaś do takich należą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie zwracalam uwagi na takie szczegóły, dziś nie wyobrażam sobie by na przykład notes był jakikolwiek....musi być w moim guście i niezwykle oryginalny!piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jak i ja! Wszystko jest ważne:)
      Pozdrowienia

      Usuń
  6. ooo nie wiedziałam, że kończą działalność. szkoda. cudeńka wybrałaś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też szkoda , ale ciszę się z tego co mam !
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. no piękne te Twoje zdobycze biurowe !!! ja też bardzo lubię wszelakie akcesoria biurowe , a jak już są czarno- białe to wymiękam . Uwielbiam notesy IKea - ale te zagramaniczne bo w PL ich nie ma nie wiedzieć czemu - są b&w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę je zobaczyć przy najbliższej okazji!
      Jakoś nigdy nie zauważyłam że są tam artykyły papiernicze :)

      Usuń