Poznaj markę - MONDEX cz II


Dzisiaj dzielę się z Wami kolejnymi fajnymi rzeczami do domu jakie wybrałam z szerokiej oferty sklepu internetowego  MONDEX ( klik).
Tym razem postawiłam na styl skandynawski i pokaże Wam kilka rzeczy z tego gatunku. Myślę jednak, że ciekawie zaaranżowane odnajdą się w każdym stylu.

Do mojego zielonego gabinetu brakowało mi  niskiego stolika do postawienia przy kanapie. Często to właśnie tam czytam książki czy magazyny i odstawienie filiżanki z kawą czy odłożenie okularów była małym kłopotem.  Z rozwiązaniem przyszły stoliko- schowki. Metalowe z drewnianym blatem. Nie dość, że spełniają swoja funkcję jako stoliki to jednocześnie są koszami do przechowywania, a drewniany blat może być tacą! Rozwiązanie genialne!
















Komplet stolików PAUL KLIK


Z serii druciaków fajną sprawą jest organizer, któremu na razie szukam dobrego miejsca w kuchni, ale jest na tyle uniwersalny, że może wisieć w zasadzie wszędzie! W kuchni, biurze czy przedpokoju.
Można go też postawić, ale jest dosyć mało stabilny, więc raczej musi być montowany do ściany.














Organizer CEDRIC KLIK

Jako trzecia rzecz do rodziny druciaków dołączyła patera, którą wykorzystam na owoce, ale własnie wpadł mi pomysł aby powiesić ją na ścianie tak jak kiedyś wieszało się talerze z Włocławka :) Muszę to sprawdzić!




CEDRIC misa KLIK


Na koniec zostawiam perełkę - jak dla mnie!  Marmurowy zestaw ceramiki ODETTE. 
Można skompletować  zestaw obiadowy lub kawowy. Do wyboru mamy talerze duże, deserowe, miseczki, kubki i filiżanki ze spodkiem. 











Zestaw Odette KLIK

Zbliżają się Święta, Mikołaj, prezenty jest okazja sprawić sobie coś fajnego do domu lub obdarować najbliższych - ja bardzo lubię praktyczne prezenty :) 
Czy po prostu odświeżyć zastawę stołową . 
Mondex kusi wieloma promocjami, zniżkami, zaspokoi każdy gust, a ilość nowości jakie wprowadza do swojego asortymentu jest imponująca.  Szczerze polecam markę i sklep! 

W Grudniu podzielę się z Wami III częścią nowości!
Pozdrawiam Patti

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz