Miejsce do pracy . Małe -wielkie zmiany.


Moje miejsce do pracy przechodziło już szereg metamorfoz.

Od stylu " nijakiego" po skandynawski, po drodze zahaczyło o palmy niczym tropikalna dżungla, nie pominął go styl boho, a nawet przez krótki moment glamour, by powrócić do prostoty stylu naszych północnych sąsiadów.

Biurko przywędrowało ze mną z poprzedniego miejsca zamieszkania, trochę ze względów sentymentalnych nie chciałam się z nim rozstawać. Jednak wizja zmian jakie planowałam w cały pokoju rozpoczęła się właśnie od wymiany najważniejszego mebla. 


Prosta, oszczędna forma, biel z dodatkiem drewna, czerń i szarość,to kierunek jaki wytyczyłam sobie przy nowej aranżacji tego miejsca.

Biurko marki MINKO spełniło wszystkie te założenia. Krzesło idealnie wpisało się w ten styl, a bambusowa półka dopełniła całości.








Mebel jest na tyle uniwersalny, że można zmieniać dodatki w zależności od potrzeb. Jeśli będziemy trzymać się wybranej wcześniej kolorystki i stylu , każda aranżacja będzie udana.

Wystarczyła zamiana półki, na lustro, kilka innych dodatków i mamy nową odsłonę tego samego miejsca.

Kolejne zmiany mam nadzieję niedługo.

Pozdrawiam Patti

Marki: BIURKORATANOWA PÓŁKA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz