Poznaj markę : MONDEX


Pomyślałam, że dobrym pomysłem byłoby dzielenie się z Wami fajnymi markami, które miałam okazję poznać, używać, przetestować. Począwszy od marek związanych z moja branżą czyli marek modowych, po fajne miejsca w sieci - sklepy gdzie można kupić ciekawe rzeczy np.do domu, wystroju wnętrz czy marki, produkty  kosmetyczne, które używam i jestem z nich zadowolona. 
Jednym słowem wszytko co jest godne polecenia i poznania.

Pierwsza marka, to MONDEX - to polski sklep w sieci, który oferuje wszystko, a na pewno prawie wszystko co niezbędne jest w domu. Począwszy od wyposażenia kuchni i jadalni: porcelana, sztućce, utensylia kuchenne, garnki, patelnie i wiele innych przedmiotów niezbędnych do gotowania i przyrządzania posiłków oraz szeroka oferta przedmiotów dekoracyjnych do całego domu. Kupicie u nich meble, wyposażenie łazienek, a nawet środki chemiczne! Ilość produktów ogromna, w rożnych stylach, w rożnych cenach! Sklep kusi częstymi promocjami i obniżkami. 
Sama wielokrotnie korzystałam z ich oferty! Jestem bardzo zadowolona z jakości produktów i błyskawicznej przesyłki. Wszystko idealnie zabezpieczone,  szczególna dbałość o przedmioty łatwo tłukące się. W tym są mistrzami! 
Kontakt z biurem obsługi w razie pytań, zwrotów czy reklamacji - bez zarzutu!

Ostatnie zakupy u nich, to kilka rzeczy dla mojej córki z okazji jej urodzin, a że prowadzi już swój dom więc wszystkie praktyczne rzeczy jak najbardziej wskazane :)
Tym razem wybrałam dla niej chlebak, paterę do ciast i fantastyczne zamykane słoje na słodycze, ciastka czy inne sypkie produkty!


Miętowy chlebak będzie idealny do jej pastelowej kuchni!

CHLEBAK (klik)


Słoje mają  fajny kształt i mocne, szczelne zamykanie.


SŁOJE (klik)





Patera będzie idealna na ciasta i ciasteczka na spotkaniach z przyjaciółkami.


PATERA (klik)

 O sobie też pomyślałam i wreszcie zdecydowałam się na kultowe plastikowe krzesło, które pasuje dosłownie wszędzie!


W sypialni przy toaletce.


W holu.


W moim biurze, przy biurku jak i zupełnie stojące osobno.


Pasuje nawet w salonie jako kolejne krzesło "nie do kompletu".



I kosz, który miał służyć jako osłonka do mojej nowej draceny, ale już wiem, że muszę zamówić kolejne, tylko w innej wielkości i będzie idealne zimą na koce i poduchy a latem na plażę!


KOSZ ETNO (klik)

No i deska marmurowa ! To był mój kuchenny "musthave"!



I jeszcze na koniec biały wazon, który może być jednocześnie osłonką na doniczkę:)





Moja lista zakupów w Mondexie niebezpiecznie się wydłuża, a mają co raz więcej nowości! 
Polecam Pattihome!


5 komentarzy:

  1. Patti ta marka fajnie mi się kojarzy bo jest chyba z mojego ulubionego Olsztyna. Ostatnio w miasteczku sąsiadującym otworzono sklep Mondexu i zawsze jak tam jestem z pustą ręką nie wyjdę - zwłaszcza że ceny są bardzo przystępne w przeciwieństwie do tych marek skandynawskich.
    Fajne marki zawsze warto polecać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna i szczerze polecam, ceny bardzo przystępne, ciekawe rzeczy i rozwijają się mocno! Co raz lepsza oferta!

      Usuń
  2. Niestety muszę się przyznać, że nie słyszałam nigdy o takiej marce, ale całkiem fajny mają sprzęt oraz wyposażenie. Jednak jeżeli chodzi o specjalistyczne sztućce do nakładania potraw to ja wybieram tylko te od https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw gdyż mam do nich bardzo duże przekonanie.

    OdpowiedzUsuń